27. toukokuuta 2010

noniiin.

nyt sitte sain vihdoin ton  uuden pannerin valmiiks :D



juu tänää oli aika jännä päivä. olin veeran kaa eka niil, sit 'suututtii' vuorotelle toisillemme ja istuin niitte eteisen lattial ja sit soitettii kilpaa musikkii, ja sit leevi tuli ja säädettii jotain ja pestii leevin hiukset ja taitettii ne hienost

ja sit leevi otti mun viho, misä on mun ja jutan kaunis piirrustus

ja sit juostii sen peräs ympäri taloo ja leevi löi päänsä veeran silmäkulmaa, ja veera silmää tuli mustelma, ja sit mä vaan nauroin niil ;D
sit lähettii kattoo sitä palanut taloo, mut sit ei ollu kameraa, ku se oli laukus ja laukku kotoo, ni ei oosiit kuvaa :c
sit mentii jonnekki kerrostaloje pihal sellasee mummo keinuu, ja syötii jotain ihme karkkei, ja veera laulo ja mä laitoin sen laulun mun soittariks :D
et toivokaa kuulevanne ku  veera soittaa mul ;)
sit  joku alko huutelee sielt karrostalost, et 'veera ja jarnaa!!' 'veera haisee!' sit oltii sille .____. mitääh..? ja lähettii, sit meit tuli vastaa sellaset kaks ihan mustaa miestä ja ne vilkutti meil, ja mä pelkäsin niit ;c
sit mentii ässää ostaa jäätelöö, ja siel oli yks mies, joka seno meil et mansikkajäätelö on parempaa :D katottii sitä sillee öööh?



ja nyt meen katto haussii ;)

ps. enää ens viikko ala-astet <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti