21. toukokuuta 2010

heei ihmiseet < 3

en oo hetkee kirjotellu, mut nyt korjataa asia.

oon tehny täsä viikol kaikkee kivaa :D
lauantain olin Ellan kaa shoppailees myllys, sit oltii ellal, ja sit tultii pansioo, ja oli ihan parasta ♥ löööv juu ella ;)

sunnuntain olin ulkoo eka kassun, sit kassun, eemelin, jp:n, valtterin ja jutan kaa, ja sit illal viel noitten ja juuson ja jessen. oli parast taaas :D

maanantain oltii rieskalähteel tutustuu, oon 7a:lla, en kovin ilone, ihan paska luokka ;c

en muista mitä tein tiistaina, varmaa jotain kivaa :DD

keskiviikkoon olin kangaskaupas ja kirpparil, ja sekosin aurinko golffis, ku mirka oli siel jollain junnukurssil.

torstain, eli eilen oltii veeran kaa eka pyöril immpparis, ja akselin piti tulla sinne, mut sit se ei päässy, ni mentii ihalaa, sit melkee murtauduttii emmal, istuttii ihalan koulun pihal ja seottii jotain :D
Akseli ja veera on söpöi <3 ;)

sit tänää oltii taas ihalas, tosin nyt juttaki olimukaa. oli kivaa, ku veera ei ollu ihan lukos enää, ja akseli dissas juttaa, eikä mua niinku eilen :d

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti