3. kesäkuuta 2010

aaaa 1 päivä + todistus

Ni koko ala-aste suoritettu!
vähän aika on oikeesti menny nopee. vasta äskenhä oltii menossa tarhasta ttutustumaan kouluun, ja nyt ollaan käyty jo ylä-asteella kääntymässä. vasta äsken opittii käyttää ompelukonetta, ja nyt se yhtä helppoo ku kävely. vasta äskenhän jännitettiin vitosella tulevia uusia oppiaineita, ja nyt niitä on opiskeltu jo kaks vuotta.
mä en osaa yhtään sanoo, mitä ne numerot tulee olee, mut toivon parasta ;)

eilen oli kamala päivä. varsinki aamu. riitelin veeran kannsa, tai en oikeestaan riidelly, ku se ei kuunnellu/kuullu _mitään_, ku se vaan tekstaa, ja on jossain omissa maailmoissaan, mä oon kestäny sen 'poissaoloa' jo koko kevään ja osan talvee,  ja ku sanoin siitä sille, ni se suuttus mulle. no siitä sitte seuras paska koulupäivä.
sit  lähin mummin kanssa kaupunkii, eksyttii hansaan shoppailee, kuvii ostoksista sitte ku pääsen toiselle koneelle.

Tänää mirka valitti aamul, et sil on  paha olo, joten äiti jäi sen kaa kotii. mulla oli taas melko paska päivä koulussa. tosin oli siellä ihan hyiiki hetkii, esimerkiks ku istuttii yks välkkä kassun, eemelin, valtterin, jessen ja aleksin kaa koulun puska aidan vieres ja oltii ruoho sotaa, ja kaivettii ruohoi ylös ja istuteltii takas :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti